Pietų Prancūzijoje, kuri lepina vietinius ir turistus saule ir šiluma, gyveno jaunas vaikinas vardu Jean-Noël. Dėl alergiškos saulei odos jis negalėjo mėgautis ja ir visa jos teikiama nauda. Jaunuolis žinojo, kad saulė yra svarbus elementas tiek Žemei, tiek žmogui. Užaugęs jis įstojo į farmaciją ir nusprendė gilintis į odos biologiją. Jean-Noël išsikėlė tikslą – sukurti sprendimą, kad tokie žmonės kaip jis turėtų galimybę mėgautis saule.
1977 m. jis pasinėrė į odos priežiūros produktų kūrimą. Tais metais jis sukūrė visiškai naujovišką, įprastus standartus sugriovusį šampūną. Šis šampūnas tapo prekinio ženklo BIODERMA pradžia. Antras produktas, kurį jis kūrė, buvo skirtas saulės netoleruojančiai odai. Deja, jis nebuvo toks veiksmingas sprendžiant šią odos problemą. Tačiau atlikus tyrimus paaiškėjo, kad šis naujasis saulės produktas puikiai veikė ant sveikos odos. Naujai sukurta saulės priemonė optimizavo natūralius odos apsauginius mechanizmus bei efektyviai apsaugojo nuo UV spindulių. Su naujuoju kremu oda gebėjo greičiau ir tolygiau įdegti. Ir iš šito pirmojo saulės produkto gimė prekinis ženklas „Institut Esthederm Paris“. Ši istorija apie iš Viduržemio jūros kylančią saulę, įkvėpusią Jean-Noël Thorel, įsižiūrėjus matoma ir pačiame logotipe. O po daugelio metų intensyvių darbų ir tyrimų, „ESTHEDERM“ pristatė ir pirmąjį saulės produktą, skirtą saulės netoleruojančiai odai.
Nuo 1978 m. gyvuojantis prekės ženklas „ESTHEDERM” ilgą laiką buvo skirtas profesionalams ir pardavinėjamas tik Prancūzijoje. Jo pavadinime užkoduotas ir šis faktas, mat prancūzų kalboje „institut“ reiškia ne tik institutą, kuriame kuriamos novatoriškos formulės, bet ir grožio saloną. O tuo tarpu „ESTHE-DERM“ apjungia du šio prekinio ženklo pamatus: estetiką ir dermatologiją.
Paryžiuje įsteigtas „Institut Esthederm“ yra odos priežiūros prabangos prekės ženklas, kuris siūlo pilną grožio ritualą, skirtą puoselėti odos jaunystę ir sveikatą ilgam. Odos priežiūros priemonės naudoti namuose ir profesionalios procedūros pas kosmetologą suteikia matomus ir ilgalaikius rezultatus, apjungtus su išskirtiniu malonumu tiek kasdienėje rutinoje, tiek kosmetologo kabinete.
Gimęs Prancūzijoje, „Institut Esthederm Paris“ tapo tarptautiniu ženklu, šiuo metu galimu įsigyti daugiau nei 50 šalių. O nuo 2015 m. rūpestį savo odos grožiu ir jaunyste patikėti „ESTHEDERM“ gali ir Lietuvos moterys bei vyrai.
NAOS Klubas
1
2023-07-31 08:56:40
immmmm
1
Metai praleisti Klube
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Ačiū už naudingą straipsnį!
immmmm
1
2024-11-01 23:28:26
v
vaidute69
8
Metai praleisti Klube
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Ačiū už naudingą straipsnį,
vaidute69
1
2024-01-17 23:20:38
Gintare112
6
Metai praleisti Klube
2
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
2
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
😍
Gintare112
1
2023-08-15 16:31:55
I
Išėjo iš Lojalumo Klubo
Laukta laukta ir pagaliau sulaukta ;)
Išėjo iš Lojalumo Klubo
0
2023-08-04 13:41:32
K
Kamileee
5
Metai praleisti Klube
2
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
Kokia gera naujiena!
Kamileee
3
2023-08-01 10:13:08
Nori dalyvauti „ESTHEDERM – prekių ženklas, saugantis odos jaunystę“ diskusijoje? Prisijunk prie NAOS Lojalumo Klubo ir pasidalink savo mintimis su kitais nariais!
ESTHEDERM – prekių ženklas, saugantis odos jaunystę
Pietų Prancūzijoje, kuri lepina vietinius ir turistus saule ir šiluma, gyveno jaunas vaikinas vardu Jean-Noël. Dėl alergiškos saulei odos jis negalėjo mėgautis ja ir visa jos teikiama nauda. Jaunuolis žinojo, kad saulė yra svarbus elementas tiek Žemei, tiek žmogui. Užaugęs jis įstojo į farmaciją ir nusprendė gilintis į odos biologiją. Jean-Noël išsikėlė tikslą – sukurti sprendimą, kad tokie žmonės kaip jis turėtų galimybę mėgautis saule.
1977 m. jis pasinėrė į odos priežiūros produktų kūrimą. Tais metais jis sukūrė visiškai naujovišką, įprastus standartus sugriovusį šampūną. Šis šampūnas tapo prekinio ženklo BIODERMA pradžia. Antras produktas, kurį jis kūrė, buvo skirtas saulės netoleruojančiai odai. Deja, jis nebuvo toks veiksmingas sprendžiant šią odos problemą. Tačiau atlikus tyrimus paaiškėjo, kad šis naujasis saulės produktas puikiai veikė ant sveikos odos. Naujai sukurta saulės priemonė optimizavo natūralius odos apsauginius mechanizmus bei efektyviai apsaugojo nuo UV spindulių. Su naujuoju kremu oda gebėjo greičiau ir tolygiau įdegti. Ir iš šito pirmojo saulės produkto gimė prekinis ženklas „Institut Esthederm Paris“. Ši istorija apie iš Viduržemio jūros kylančią saulę, įkvėpusią Jean-Noël Thorel, įsižiūrėjus matoma ir pačiame logotipe. O po daugelio metų intensyvių darbų ir tyrimų, „ESTHEDERM“ pristatė ir pirmąjį saulės produktą, skirtą saulės netoleruojančiai odai.
Nuo 1978 m. gyvuojantis prekės ženklas „ESTHEDERM” ilgą laiką buvo skirtas profesionalams ir pardavinėjamas tik Prancūzijoje. Jo pavadinime užkoduotas ir šis faktas, mat prancūzų kalboje „institut“ reiškia ne tik institutą, kuriame kuriamos novatoriškos formulės, bet ir grožio saloną. O tuo tarpu „ESTHE-DERM“ apjungia du šio prekinio ženklo pamatus: estetiką ir dermatologiją.
Paryžiuje įsteigtas „Institut Esthederm“ yra odos priežiūros prabangos prekės ženklas, kuris siūlo pilną grožio ritualą, skirtą puoselėti odos jaunystę ir sveikatą ilgam. Odos priežiūros priemonės naudoti namuose ir profesionalios procedūros pas kosmetologą suteikia matomus ir ilgalaikius rezultatus, apjungtus su išskirtiniu malonumu tiek kasdienėje rutinoje, tiek kosmetologo kabinete.
Gimęs Prancūzijoje, „Institut Esthederm Paris“ tapo tarptautiniu ženklu, šiuo metu galimu įsigyti daugiau nei 50 šalių. O nuo 2015 m. rūpestį savo odos grožiu ir jaunyste patikėti „ESTHEDERM“ gali ir Lietuvos moterys bei vyrai.
Ačiū už naudingą straipsnį!
Ačiū už naudingą straipsnį,
😍
Laukta laukta ir pagaliau sulaukta ;)
Kokia gera naujiena!