Ar žinai

SĄLYGOS IR NUOSTATOS

1. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
1.1. Registracijos forma – tai forma, kurioje Vartotojas nurodo savo Asmens duomenis ir ją pateikdamas Bendrovei Lojalumo programos tinklapyje patvirtina duodamą sutikimą juos tvarkyti Lojalumo programos vykdymo ir (ar) tiesioginės rinkodaros tikslais (atininkamai pažymėdamas) bei patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis, ir kurios pagrindu aktyvuojama jo paskyra Lojalumo programos tinklapyje www.lojalumas.naos.lt (toliau - Lojalumo programos tinklapis).
1.2. Asmens duomenys – asmens duomenys, kuriuos asmuo pateikia pildydamas Registracijos formą, Vartotojui priskirtas lojalumo lygis, NAOS pinigų kiekis, Registruoto vartotojo Lojalumo programos tinklapyje pateikiama įsigytų prekių istorija, jei tokie duomenys pagal BDAR nuostatas laikomi asmens duomenimis, taip pat kiti duomenys, kurie įvardinti šiose Taisyklėse toliau ir kurie pagal BDAR laikomi asmens duomenimis.
1.3. Bendrovė – UAB „NAOS Baltic“; registruotos buveinės adresas: Kęstučio g. 65, LT-08124 Vilnius, juridinio asmens kodas: 300970809; PVM mokėtojo kodas: LT100003396911. Bendrovė yra paskyrusi duomenų apsaugos pareigūną, kurio kontaktiniai duomenys yra šie – el. pašto adresas dap@lt.naos.com.
1.4. Lojalumo programa – Bendrovės taikoma klientų lojalumo programa, pagal kurią Registruotas vartotojas gali kaupti NAOS pinigus, juos panaudoti prizams (Bendrovės platinamiems produktams) gauti naudojantis Lojalumo programos tinklapiu šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
1.5. Registruotas vartotojas (Vartotojas) – prisiregistravęs prie Lojalumo programos asmuo (tinkamai užpildęs ir šių Taisyklių numatyta tvarka pateikęs Registracijos formą Bendrovei bei sukūręs Paskyrą).
1.6. NAOS pinigai – taikant Lojalumo programą Registruotam vartotojui, už Taisyklių numatyta tvarka įsigytas ir registruotas prekes, dalyvavimą Lojalumo programos tinklapio veikloje suteikiami jokios materialinės vertės neturintys lojalumo „pinigai“, kurie kaupiami ir kuriais Registruotas vartotojas gali pasinaudoti tik Lojalumo programos tinklapyje Taisyklių numatyta tvarka neatlygintinai įsigydamas prizus.
1.7. Lojalumo lygis – lygis, kuris Bendrovės suteikiamas ir kuris keičiamas Taisyklėse numatyta tvarka.
1.8. Ekspertas – tam tikros profesijos žmogus, turintis reikalingos kompetencijos konsultuoti Vartotojus odos priežiūros, negalavimų klausimais.
1.9. Taisyklės – šios taisyklės, įskaitant visus jų pakeitimus ir papildymus.
1.10. BDAR – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ((ES) 2016/679).
1.11. Administratorius – Lojalumo programos ir jos tinklapio administratorius.
1.12. NAOS užduočių ir pasiekimų sistema – tai NAOS Lojalumo klubo funkcija, sudaranti galimybes Vartotojams kaupti papildomus NAOS pinigus, gauti atitinkamą NAOS Stars sumą ir NAOS Ženkliuką (plačiau apie NAOS užduočių ir pasiekimų sistemą aprašyta Taisyklių 5 skyriuje).
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi Lojalumo programa sąlygas. Santykiai, kurių nereglamentuoja šios Taisyklės arba reglamentuoja juos tik iš dalies, reguliuojami atskirai viešais Bendrovės pranešimais Lojalumo programos tinklapyje ir (ar) Lietuvos Respublikos teisės aktais. Jei Vartotojas nesutinka besąlygiškai bei neatšaukiamai prisiimti ir laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų, Vartotojas neturi teisės naudotis Lojalumo programos tinklapiu.
2.2. Vartotojas, užpildydamas ir pateikdamas Bendrovei Registracijos formą, patvirtina esantis tinkamai susipažinęs su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Bendrovė neatsako už Vartotojo nuostolius, atsiradusius dėl nesusipažinimo, netinkamo susipažinimo su Taisyklėmis ar jų turinio nesupratimo, nors Vartotojui tokia galimybė buvo suteikta. Pateikdamas Registracijos formą, Vartotojas įsipareigoja pateikti teisingus, tikslius ir išsamius duomenis. Draudžiama užpildyti Registracijos formą svetimais duomenimis. Administratorius turi teisę savo nuožiūra spręsti apie Registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą, išsamumą ir tikslumą. Vartotojui pateikus neteisingus, neišsamius ar netikslius duomenis, Administratorius turi teisę nedelsiant, nepranešęs Vartotojui neregistruoti asmens ar pašalinti Vartotoją iš užsiregistravusių sąrašo ir (ar) imtis kitų veiksmų. Administratorius ar Bendrovė neatsako už žalą, atsiradusią Vartotojui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Vartotojas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius duomenis Registracijos formoje arba nepakeitė šių duomenų jiems pasikeitus. Vartotojas atsako už trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant Vartotojo prisijungimo duomenimis, ir visos pareigos bei atsakomybė, atsiradę ar susiję su trečiųjų asmenų veiksmais, padarytais pasinaudojant Vartotojo prisijungimo duomenimis, maksimalia apimtimi kyla Vartotojui. Vartotojas turi nedelsiant informuoti Bendrovę, kai neįgalioti asmenys perima Vartotojo prisijungimo duomenis ar kitus duomenis Lojalumo programos tinklapyje.
2.3. Vartotojo paskyra Lojalumo programos tinklapyje (toliau ir aukščiau – Paskyra) Bendrovės vienašaliu sprendimu gali būti blokuojama bet kada, be išankstinio Vartotojo įspėjimo, jeigu Vartotojas pažeidžia šias Taisykles arba Lietuvos Respublikos teisės aktus. Vartotojas patvirtina, jog jis pats, o ne Administratorius ar Bendrovė, atsako už prisijungimo duomenų, reikalingų Vartotojui prisijungti prie Lojalumo programos tinklapio slaptumą.
2.4. Bendrovė turi teisę bet kada vienašaliu sprendimu iš dalies arba visiškai pakeisti Taisykles ar nutraukti Lojalumo programą apie tai iš anksto nepranešus Vartotojui. Apie tokius sprendimus Vartotojai informuojami viešai internete adresu www.bioderma.lt ar/ir www.lojalumas.naos.lt.
2.5. Bendrovė pasilieka teisę keisti rinkodaros akcijų Naos lojalumo klube sąlygas arba nutraukti akcijas iš anksto, apie tai neinformuodama akcijų dalyvių el. paštu. ar kitais tiesioginiais kanalais, o tik pateikdama informaciją bendrame Lojalumo programos tinklapyje.
2.6. Vartotojams taikoma aktuali Taisyklių redakcija, galiojanti taikymo metu. Rekomenduojame visuomet susipažinti su aktualia Taisyklių redakcija.
2.7. Šiomis Taisyklėmis (7 skyrius) Vartotojai taip pat informuojami apie jų Asmens duomenų tvarkymą.
3. REGISTRACIJA DALYVAUTI LOJALUMO PROGRAMOJE
3.1. Registracija dalyvauti Lojalumo programoje atliekama užpildant Registracijos formą.
3.2. Visiška Vartotojo registracija – visiškai užpildyta Registracijos forma ir Lojalumo programos tinklapyje Taisyklių nustatyta tvarka užregistruotas bent vienas Bioderma ar Institut Esthederm kosmetikos gaminys. Visi Lojalumo programos tinklapyje registruojami gaminiai turi būti įsigyti (tokiems gaminiams išduoti čekiai ar sąskaita faktūra) Lietuvos Respublikoje įsteigtoje ir vaistinės veiklos licenciją turinčioje vaistinėje arba tokios vaistinės el. parduotuvėje, arba iš Bendrovės partnerių, registruotų ir veikiančių Lietuvos Respublikoje. Bioderma ar Institut Esthederm kosmetikos gaminys, nusipirktas bet kurioje kitoje valstybėje ar iš kito pardavėjo nei Lietuvoje įsteigta ir veikianti vaistinė ar jos el. parduotuvė, ar ne iš Lietuvoje registruoto ir veikiančio Bendrovės partnerio negali būti registruotas Lojalumo programos tinklapyje. Bendrovė pasilieka teisę vienašališkai, nepranešus Vartotojui šalinti Lojalumo programos tinklapyje registruotus Taisyklių reikalavimų neatitinkančius gaminius ir už juos neskirti NAOS pinigų Vartotojui ar juos panaikinti.
3.3. Vartotojas, pilnai užpildęs Registracijos formą, patenka į Lojalumo programos tinklapį, kuriame Taisyklėse numatyta tvarka gali kaupti NAOS pinigus, už kuriuos vėliau gali gauti prizus, dalyvauti forumo temose bei kurti naujas, talpinti savo sėkmės istorijas, užduoti klausimus Ekspertams, dalyvauti NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje.
3.4. Neužsiregistravęs vartotojas Lojalumo programos tinklapyje galės matyti tik Lojalumo programos aprašymą, tačiau negalės matyti forumo temų, negalės jų komentuoti, kurti naujų temų, užduoti klausimų Ekspertui, pateikti sėkmės istorijos, jam nebus priskiriami lojalumo lygiai ir jis negalės registruoti produktų lojalumo lygiui gauti ir t.t.
4. LOJALUMO PROGRAMOS NAUDOS IR JŲ NAUDOJIMO SĄLYGOS
4.1 NAOS pinigai
4.1.1. Užsiregistravę Vartotojai gauna NAOS pinigus už šiuos veiksmus:
VEIKSMAS
Registracija Lojalumo programos tinklapyje
Vartotojo gimimo dienos proga
Už įsigytas prekes (NAOS pinigų skaičius priklauso nuo Bioderma ar Institut Esthederm gaminių skaičiaus įsigyto vaistinėje ar jos el. parduotuvėje ar iš Bendrovės partnerio)
Už atsiųstą sėkmės istoriją, kurią peržiūrėjęs Administratorius patvirtina. Per metus galima gauti NAOS pinigus už ne mažiau kaip 3 istorijas
Už aktyvumą Lojalumo programoje (NAOS pinigai skiriami Bendrovės nuožiūra)
1 LYGIS
50 NAOS pinigų
50 NAOS pinigų
Skiriami NAOS pinigai, pagal pateiktą lentelę, su prekių sąrašais
250 NAOS pinigų
100 NAOS pinigų
2 LYGIS
---
50 NAOS pinigų
Skiriami NAOS pinigai, pagal Lojalumo programos tinklapyje pateiktą lentelę, su prekių sąrašais (+ 5 papildomi NAOS pinigai už kiekvieną įsigytą Bioderma ar Institut Esthederm produktą)
250 NAOS pinigų
100 NAOS pinigų
3 LYGIS
---
50 NAOS pinigų
Skiriami NAOS pinigai, pagal Lojalumo programos tinklapyje pateiktą lentelę, su prekių sąrašais (+ 10 papildomi NAOS pinigai už kiekvieną įsigytą Bioderma ar Institut Esthederm produktą)
250 NAOS pinigų
100 NAOS pinigų
4.1.2. NAOS pinigai prizams gali būti išleidžiami tik įsigyjant prizus. Lojalumo programos tinklapyje atskirose lentelėse nurodomas NAOS pinigų skaičius, Vartotojo gaunamas už nusipirktas ir Taisyklėse numatyta tvarka registruotas Bioderma ar Institut Esthederm prekes ir prizo vertė NAOS pinigais prizams norint juos įsigyti per Lojalumo programos tinklapį.
4.1.3. NAOS pinigai priskiriami Vartotojui vėliausiai per 7 darbo dienas nuo Taisyklėse nurodytų veiksmų atlikimo.
4.1.4. Sukaupti NAOS pinigai neturi jokios materialinės vertės, nėra laikomi virtualiais ar bet kokiais kitais materialinę vertę turinčiais pinigais, negali būti keičiami į grynuosius pinigus, jais negali būti vykdomi atsiskaitymai su bet kuriais asmenimis. Vartotojas prizą gali įsigyti NAOS pinigais prizams padengdamas ne mažiau nei šimtą procentų (visą) prizo vertės. Konkretaus prizo vertė NAOS pinigais prizams yra nurodyta Lojalumo programos tinklapyje. Bendrovė turi teisę vienašališkai, nepranešdama Vartotojui keisti konkretaus prizo vertę NAOS pinigais prizams.
4.1.5. Sukauptais NAOS pinigais prizams galima pasinaudoti tik įsigyjant prizus (pateikiant prašymą) per Lojalumo programos tinklalapį. Lojalumo programos tinklapyje nurodytą(-us) prizą(-us) Vartotojas gali gauti bet kada pagal pareikalavimą savo Paskyroje turėdamas sukaupęs reikiamą skaičių NAOS pinigų prizams. Vartotojas patvirtina, kad supranta, jog per Lojalumo programos tinklapį prieinamų prizų skaičius ribotas, todėl Bendrovė išimtiniais atvejais gali negalėti užtikrinti prizo (ypač didesnių jų kiekio) pateikimo Vartotojui konkrečiu metu ir dėl to neatsako Vartotojui.
4.1.6. Sukauptų NAOS pinigų likutį Vartotojas gali pasitikrinti savo Paskyroje.
4.1.7. Sukaupti NAOS pinigai galioja neribotą laiką iki kol Bendrovė Taisyklėse numatyta tvarka nenurodė kitaip.
4.1.8. Įstatymo nustatytais atvejais priimant grąžinamą prizą, kuris įsigytas panaudojus NAOS pinigus prizams, panaudoti NAOS pinigai prizams yra automatiškai priskiriami Vartotojui prizo grąžinimo metu.
4.1.9. Bendrovė turi teisę vienašališkai be išankstinio Vartotojo įspėjimo atsisakyti suteikti Lojalumo programos naudas, įskaitant NAOS pinigus, arba panaikinti anketą Vartotojo, kurio atžvilgiu Bendrovei kyla pagrįstų įtarimų dėl bet kokio Vartotojo nesąžiningumo dalyvaujant Lojalumo programoje (įskaitant, bet neapsiribojant, techninėmis priemonėmis vykdomo ar kitokio manipuliavimo NAOS pinigais, kt.).
4.1.10. Aktuali ir detali informacija apie Lojalumo programos naudas yra teikiama elektroniniu paštu.
4.1.11. Bendrovė pasilieka teisę persvarstyti NAOS pinigų skyrimo tvarką ar pakeisti Taisykles bet kokiu metu vienašališkai iš anksto nepranešusi Vartotojui. Jei pakeitimai yra esminiai, tuomet Bendrovė įsipareigoja apie tai pranešti Vartotojui prieš 7 kalendorines dienas. Kas yra esminis Taisyklių pakeitimas nusprendžia Bendrovė.
4.1.12. Įkeldamas/užregistruodamas įsigytą Bioderma ar Institut Esthederm produktą ar produktus Lojalumo programoje, Vartotojas pirkinio čekį ar sąskaitą faktūrą gali naudoti tik vieną kartą.
4.1.13. NAOS pinigai Vartotojui nepriskiriami, jei Vartotojo pirkimo čekis, kvitas, sąskaita faktūra yra senesnis nei 2 mėnesiai nuo produkto įsigijimo dienos.
4.1.14. NAOS pinigai Vartotojui suteikiami tik už įsigytas Bioderma ar Institut Esthederm prekes Lietuvos vaistinėse ir jų el. parduotuvėse ar Lietuvoje registruotų ir veikiančių Bendrovės partnerių, su sąlyga, kad Vartotojas yra užregistravęs gaminį Lojalumo programoje pateikdamas jo įsigijimo čekį ar sąskaitą faktūrą. Pirkimą patvirtinantis dokumentas (čekis ar sąskaita faktūra) turi priklausyti Vartotojui. Nustačiusi, kad čekiu ar sąskaita faktūra naudojasi kitas asmuo, kuris prekių neįsigijo, Bendrovė pasilieka teisę NAOS pinigų Vartotojui nepriskirti.
4.1.15. Į Lojalumo programą įkeltas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita ar pirkimo kvitas) programoje saugomi 6 mėnesius nuo įkėlimo datos. Po šio termino dokumentas yra ištrinamas.
4.2. Lojalumas
4.2.1. Lojalumo programą sudaro 3 lojalumo lygiai: pirmas, antras ir trečias.
4.2.2. Lojalumo lygis Bendrovės suteikiamas Vartotojui kaip nurodyta toliau. 1 lygis yra suteikiamas visiems Registruotiems vartotojams; 2 lygis pasiekiamas, kai Vartotojas užregistruoja Lojalumo programoje ne mažiau kaip 3 Bioderma ar Institut Esthederm produktus; 3 lygis pasiekiamas Vartotojui Lojalumo programoje užregistravus ne mažiau kaip 15 Bioderma ar Institut Esthederm produktų. Vieno produkto registracija galioja 12 mėnesių nuo produkto registravimo dienos Lojalumo programoje, atitinkamai dėl to Lojalumo lygiai yra kintantys, atsižvelgiant į užregistruotų produktų registracijos galiojimo terminą (12 mėn.). Dėl šios priežasties praėjus 12 mėnesių nuo produkto registracijos dienos ir pasibaigus produkto registracijos galiojimui, Vartotojui priskirtas aukštesnis Lojalumo lygis gali būti pakeistas į žemesnį Lojalumo lygį. Žemesnis Lojalumo lygis Vartotojui priskiriamas, jei bendras Lojalumo programoje užregistruotų produktų kiekis yra mažesnis nei atitinkamo Lojalumo lygio minimali riba (t.y. 2 lygis – 3 produktai; 3 lygis – 15 produktų).
4.2.3. Savo profilyje kiekvienas Vartotojas gali matyti visas galiojančias ir negaliojančias produktų registracijas, kiek produktų buvo užregistruota ir iki kada galioja kiekvieno produkto registracija.
4.3. Forumas
4.3.1. Temos turi būti kuriamos savo esmę atitinkančiose forumo skiltyse. Forumo, sėkmės istorijos tema privalo atitikti skyrelio paskirtį. Tema įkelta ne ten, kur priklauso, yra perkeliama arba trinama Bendrovės vienašališkai be išankstinio Vartotojo(-ų) įspėjimo.
4.3.2. Kosmetikos siūlymas forumuose yra griežtai draudžiamas. Kosmetiką, profilį ir apskritai visus daiktus, kurie turi savo vietą kataloge, reklamuoti forume, kuriant temas yra GRIEŽTAI draudžiama. Bendrovė turi teisę šalinti tokius įrašus iš forumo vienašališkai be išankstinio Vartotojo(-ų) įspėjimo bei šalinti tokias temas (įrašus) sukūrusius Vartotojus iš Lojalumo programos, naikinti jų registracijas ir Paskyras.
4.3.3. Temų pavadinimai privalo būti aiškūs. Kiekvienas temos pavadinimas privalo būti aiškus, kad Lojalumo programos narys vien tik iš antraštės suprastų, apie ką rašoma temoje. Temos pavadinimas jokiu būdu negali būti per ilgas.
4.3.4. Forumo temos negali kartotis. To paties turinio tema gali būti talpinama tik kartą. Jei Vartotojas skelbia temą pakartotinai, ankstesnę temą turi ištrinti. Forumo temų moderatoriai pasilieka teisę trinti naujesnę temą, kad Vartotojas pats būtų motyvuotas išsitrinti senesnes temas.
4.3.5. Forumo temose negali būti naudojami svetimženkliai. Kuriant forumo temas draudžiama naudoti bet kokius svetimženklius (pvz. *&^%$@!!!!!). Taip pat rašant žodį tarp raidžių negali būti tarpų, brūkšnelių ir kitų žodį teršiančių ženklų.
4.3.6. Pasikartojančios reklaminės žinutės ir kitos nepageidaujamos žinutės (brukalai) Vartotojų temose draudžiamos. Bendrovė turi teisę šalinti tokius įrašus iš forumo vienašališkai be išankstinio Vartotojo(-ų) įspėjimo bei šalinti tokias temas (įrašus) sukūrusius Vartotojus iš Lojalumo programos, naikinti jų registracijas ir Paskyras.
4.3.7. Automatinis senų temų trynimas. Neaktyvios, neaktualios forumo temos, gali būti trinamos.
4.3.8. Forumuose draudžiama:
  • - vartoti necenzūrinius žodžius, keiksmažodžius ar jų trumpinius, necenzūrinius žodžius, keiksmažodžius pakeisti įterpiant papildomus simbolius;
  • - įžeidinėti, tyčiotis, žeminti, menkinti, kaltinti, provokuoti, priekabiauti, diskriminuoti kitus forumo dalyvius ir bet kuriuos kitus asmenis bet kokiomis formomis;
  • - talpinti, skelbti pornografinio turinio, seksualinio pobūdžio ar bet kokią kitą informaciją, kuri yra draudžiama teisės aktais ar kuri prieštarauja viešai tvarkai, ar gerai moralei, įskaitant, bet neapsiribojant diskriminacinio, smurtinio, rasistinio, etninio, antisemitinio, ekstremistinio pobūdžio informacija;
  • - talpinti, skelbti informaciją, kurstančią, provokuojančią amoralų, ar neteisėtą elgesį;
  • - talpinti, skelbti politinio pobūdžio informaciją, skatinti diskutuoti/ debatuoti politiniais klausimais tiek nacionalinio, tiek tarptautinio lygmens;
  • - talpinti, skelbti fašistinio, komunistinio pobūdžio simboliką, provokuoti, skatinti, pradėti bet kokio pobūdžio su tuo susijusias diskusijas, debatus;
  • - talpinti, skelbti, skatinti bet kokio pobūdžio nesantaiką;
  • - talpinti nuorodas į puslapius, kuriuose skelbiamas aukščiau minėtas draudžiamas turinys.
Bendrovė be jokio įspėjimo trins šių draudimų neatitinkančias temas (įrašus), šalins juos sukūrusius Vartotojus iš Lojalumo programos, naikins jų registracijas ir Paskyras bei esant atitinkamiems pagrindams teisės aktuose nustatyta tvarka praneš teisėsaugos institucijomis apie neteisėtus, tokius įrašus sukūrusių Vartotojų veiksmus.
4.4. Sėkmės istorijos
4.4.1. Istorijos turi būti talpinamos savo esme atitinkančios skyrelio paskirtį. Tema ar istorija įkelta ne ten, kur priklauso, yra perkeliama arba trinama.
4.4.2. Temų pavadinimai privalo būti aiškūs. Kiekvienas temos pavadinimas privalo būti aiškus, kiekvienas Vartotojas vien tik iš antraštės turi suprasti, apie ką rašoma temoje. Temos pavadinimas jokiu būdu negali būti per ilgas.
4.4.3. Administratorius pasilieka teisę ištrinti įkeltą sėkmės istoriją vienašališkai be išankstinio Vartotojo(-ų) įspėjimo, jeigu turinys pasirodys esąs nepriimtinas. Istorijoms taikomi tokie patys reikalavimai, kaip ir įrašų skelbimui forumuose (žr. 4.3 skyrių).
4.4.4. Vartotojo atsiųsta sėkmės istorija turi būti jo. Draudžiama publikuoti ne savo sėkmės istorijas, nebent tai Vartotojo vaiko (įvaikio, globotinio) sėkmės istorija.
4.5. Ekspertai
4.5.1. Registruoti Vartotojai gali užduoti klausimą Ekspertui su odos priežiūra ar problemomis susijusiomis temomis skiltyje „Klausk eksperto“.
4.5.2. Eksperto atsakymas bus pateikiamas per 10 darbo dienų.
4.6. Prizo įsigijimas ir pristatymas
4.6.1. Už sukauptus NAOS pinigus Vartotojas gali įsigyti prizus Taisyklėse numatyta tvarka. Kadangi NAOS pinigai suteikiami už lojalumą ir neturi jokios materialinės vertės, laikoma, kad prizai už NAOS pinigus įsigyjami neatlygintinai. Tačiau neturint NAOS pinigų prizų įsigyti negalima.
4.6.2. Prizai siunčiami tik Lietuvos Respublikos teritorijoje, siuntimo išlaidas apmoka Bendrovė. Prizai pristatomi vėliausiai per 14 darbo dienų nuo jų užsakymo dienos.
4.6.3. Jeigu prizu Vartotojas yra nepatenkintas (nurodys, kad pvz., pažeista pakuotė, netinkamas produkto vartojimo terminas, prekės trūkumai, netinkamos kokybės paslauga), Vartotojas apie tai turi informuoti per 7 darbo dienas nuo prizo (paslaugos) gavimo dienos šiuo elektroniniu paštu lojalumas@lt.naos.com; Administratorius per 7 darbo dienas nuo laiško gavimo informuos Vartotoją elektroniniu paštu apie sprendimą dėl NAOS pinigų prizams grąžinimo. Bendrovei priėmus sprendimą grąžinti NAOS pinigus už prizą, Bendrovė grąžins Vartotojui NAOS pinigus prizams tik Vartotojui savo sąskaita grąžinus prekę Bendrovei.
4.6.4. Lojalumo programoje dalyvaujančių prizų ir paslaugų asortimentą Bendrovė pasilieka teisę keisti savo nuožiūra be išankstinio įspėjimo. Apie esminius pakeitimus, ar atsiradusias naujienas Bendrovė informuos Lojalumo tinklapio „Naujienų“ skiltyje.
5. NAOS UŽDUOČIŲ IR PASIEKIMŲ SISTEMA
5.1 Užduotys
5.1.1. Paspaudęs šią nuorodą https://lojalumas.naos.lt/profilis Vartotojas bus nukreiptas į einamojo mėnesio NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos užduočių sąrašą (toliau – Užduočių sąrašas). Užduočių sąrašą (įskaitant užduotis, už jas skiriamus NAOS pinigus ir NAOS Stars) Bendrovė nustato ir keičia savo nuožiūra. Užduočių sąrašas keičiamas kiekvieną mėnesį be atskiro Vartotojų informavimo ar įspėjimo. Vartotojas aukščiau nurodytoje nuorodoje ras tik aktualų einamojo mėnesio Užduočių sąrašą. Pakeitus Užduočių sąrašą, anksčiau galiojęs Užduočių sąrašas netenka galios ir juo Vartotojai neturi teisės vadovautis. Vartotojui įvykdžius galiojančiame Užduočių sąraše nurodytą užduotį, Administratorius jam priskirs Užduočių sąraše nurodytą NAOS pinigų ir NAOS Stars (žvaigždžių) kiekį.
5.1.2. Kaupdamas NAOS Stars Vartotojas galės konkuruoti su kitais Lojalumo programos nariais ir tapti NAOS Lojalumo Klubo lyderiu pagal surinktą NAOS Stars kiekį (Vartotojo pasiekimus).
5.2. Pasiekimai
5.2.1. Už aktyvumą (toliau – Pasiekimus), kuris taip pat vertinamas pagal sukauptas NAOS Stars vykdant įvairias užduotis, NAOS Lojalumo klube Vartotojams bus skiriamas NAOS ženkliukas (toliau – NAOS Ženkliukas). Vartotojui priskirtas NAOS Ženkliukas bus matomas prie Vartotojo vardo. NAOS Ženkliukų tipai, už ką skiriamas konkretus NAOS Ženkliukas ir kokią dovaną už tai Vartotojas gali gauti, nurodyti lentelėje žemiau:
NAOS Ženkliuko tipas
Aktyviausias (-ia) metų narys (-ė)

Tai narys (-ė), kuris (-i) yra aktyviausias (-ia) visų metų laikotarpiu įvairiose NAOS klubo srityse (t.y. diskusijų skiltyje, komentarų po įvairiais straipsniais srityje, sėkmės istorijų srityje, NAOS klubo konkursuose, NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje ir t.t.) ir bent kartą metuose yra tapęs (-usi) aktyviausiu (-ia) mėnesio nariu (-e).

Aktyviausias (-ia) mėnesio narys (-ė) (1-10 vietos)

Tai narys (-ė), kuris atitinkamą mėnesį (-i) yra labai aktyvus (-i) diskusijų skiltyje, palieka komentarus po įvairiais straipsniais, rašo sėkmės istorijas, aktyviai dalyvauja konkursuose, įvykdo NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos užduotis ir t.t.

Metai praleisti Klube

Šis NAOS Ženkliukas nurodo kiek metų Vartotojas (-a) yra užsiregistravęs (-usi) NAOS Lojalumo Klube.

Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)

Tai narys (-ė), kuris (-i) pradeda aktualią temą, kuria diskutuoja NAOS lojalumo klubo nariai. Pasiekimas skirstomas į bronze, silver ir gold lygius.

Aktuali diskusija – tai diskusija, kurioje yra bent 10 kitų NAOS lojalumo klubo narių atsakymų.

Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)

Tai narys (-ė), kuris (-i) labai aktyviai diskutuoja su kitais NAOS lojalumo klubo nariais arba palieka komentarus po naujienomis. Pasiekimas skirstomas į bronze, silver ir gold lygius.

Komentaras turi būti ne trumpesnis nei trys žodžiai (15 simbolių).

NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)

Tai narys (-ė), kuris (-i) aktyviai dalinasi savo sėkmės istorijomis NAOS Lojalumo Klube apie tai, kaip jam (-ai) pavyko įveikti vieną ar kitą odos problemą naudojant Bioderma ar Institut Esthederm produktus.

BIODERMA produktų mylėtojas (-a)

Tai Bioderma produktų vartotojas (-a). Jis (-i) dažnai perka ir registruoja Bioderma produktus NAOS lojalumo programoje. Pasiekimas skirstomas į bronze, silver ir gold lygius.

ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)

Tai Institut Esthderm produktų vartotojas (-a). Jis (-i) dažnai perka bei registruoja Institut Esthderm produktus NAOS lojalumo programoje. Pasiekimas skirstomas į bronze, silver ir gold lygius.

Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)

Tai narys (-ė), kuris (-i) Bioderma produktus įsigyja NAOS Lojalumo klube už sukauptus NAOS pinigus.

Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)

Tai narys (-ė), kuris (-i) Institut Esthderm produktus įsigyja NAOS Lojalumo klube už sukauptus NAOS pinigus.

Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)

Tai narys (-ė), kuris (-i) daugiausia teiraujasi dėl įvairių odos problemų „Klausk eksperto“ skiltyje.

Dovana

Ypatingos dovanos 1-10 vietas užimantiems (-čioms) nariams (-ėms)!

Konkrečias dovanas, skiriamas 10-čiai aktyviausiems (-ioms) metų nariams (-ėms) Bendrovė (Administratorius) nurodys atskirai.

Dovanos bus įteiktos pasibaigus kalendoriniams metams.

Lyderių lentelėje 1 vietą užimantis narys bus apdovanotas dviem Bioderma produktais; užimantis 2 ir 3 vietas – vienu Bioderma produktu. Likusiems dešimtuko lyderiams (4-10 vietos) bus priskiriama 400 NAOS pinigų. Dovanos bus įteikiamos mėnesiui pasibaigus.

-

Bronze lygis: 10 sukurtų aktualių diskusijų , dovana – 150 NAOS pinigų;

Silver lygis: 50 sukurtų aktualių diskusijų, dovana – 500 NAOS pinigų;

Gold lygis: 100 sukurtų aktualių diskusijų, dovana – 1500 NAOS pinigų.

Bronze lygis: 50 parašytų komentarų, dovana – 200 NAOS pinigų;

Silver lygis: 200 parašytų komentarų, dovana – 800 NAOS pinigų;

Gold lygis: 500 parašytų komentarų, dovana – 1500 NAOS pinigų.

Dovana – 250 NAOS pinigų už ne mažiau kaip 3 pasidalintas sėkmės istorijas.

Bronze lygis: 5 užregistruoti produktai dovana – 100 NAOS pinigų;

Silver lygis: 25 užregistruoti produktai dovana – 500 NAOS pinigų;

Gold lygis: 60 užregistruotų produktų dovana – 1500 NAOS pinigų.

Bronze lygis: 2 užregistruoti produktai dovana – 200 NAOS pinigų;

Silver lygis: 12 užregistruotų produktų dovana – 1000 NAOS pinigų;

Gold lygis: 30 užregistruotų produktų dovana – 3000 NAOS pinigų.

Bronze lygis: 5 NAOS klube įsigyti produktai;

Silver lygis: 15 NAOS klube įsigytų produktų;

Gold lygis: 40 NAOS klube įsigytų produktų.

Bronze lygis: 2 NAOS klube įsigyti produktai;

Silver lygis: 7 NAOS klube įsigytų produktų;

Gold lygis: 15 NAOS klube įsigytų produktų.

Bronze lygis: 3 užduoti klausimai, dovana – 50 NAOS pinigų;

Silver lygis: 10 užduotų klausimų, dovana – 150 NAOS pinigų;

Gold lygis: 25 užduoti klausimai, dovana – 400 NAOS pinigų.

5.3. Dalyvavimas NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje
Užduočių vykdymas:
5.3.1. Norėdamas dalyvauti NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje, Vartotojas turi atlikti šiuos veiksmus:
  • Prisijungti prie savo paskyros NAOS klube, peržiūrėti Užduočių sąrašą ir pradėti vykdyti užduotis. Užduočių vykdymas reiškia Vartotojo sutikimą dėl jo Asmens duomenų tvarkymo vykdant užduotis pagal Užduočių sąrašą ir už atliktas užduotis gaunant NAOS pinigus ir NAOS Stars.
NAOS Ženkliukai už Pasiekimus:
5.3.2. Norėdamas, kad Vartotojui prie jo vartotojo vardo NAOS klube būtų priskirtas NAOS Ženkliukas už Pasiekimus, Vartotojas turi atlikti šiuos veiksmus:
  • Prisijungti prie savo paskyros NAOS klube, duoti sutikimą (pažymėdamas varnele) dėl jo Asmens duomenų tvarkymo, kad prie Vartotojo vardo, naudojamo NAOS klube, būtų pridedamas NAOS Ženkliukas už Pasiekimus NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje.
Vartotojo užimamos vietos tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių viešinimas:
5.3.3. Norėdamas, kad Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių būtų viešinama likusiems NAOS klubo Vartotojams, Vartotojas turi atlikti šiuos veiksmus:
  • Prisijungti prie savo paskyros NAOS klube, duoti sutikimą (pažymėdamas varnele) dėl jo Asmens duomenų tvarkymo, kad Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių būtų viešinama likusiems NAOS klubo Vartotojams.
Vartotojo laimėtos dovanos viešinimas:
5.3.4. Norėdamas, kad Vartotojo laimėta dovana būtų viešai paskelbta likusiems NAOS klubo Vartotojams, Vartotojas turi atlikti šiuos veiksmus:
  • Prisijungti prie savo paskyros NAOS klube, duoti sutikimą (pažymėdamas varnele) dėl jo Asmens duomenų tvarkymo, kad Vartotojo laimėta dovana būtų viešinama likusiems NAOS klubo Vartotojams:
  • Plačiau apie duodamus sutikimus dėl Asmens duomenų tvarkymo ir kaip juos atšaukti aprašyta Taisyklių 7 skyriuje.
6. SUKČIAVIMAS IR SANKCIJOS
6.1. Administratoriui įtarus sukčiavimą, Bendrovė pasilieka teisę vienašališkai, neįspėjusi Vartotojo NAOS pinigų už konkrečią registruojamą prekę Vartotojui nepriskirti, o šiurkštaus pažeidimo atveju – vienašališkai, neįspėjusi Vartotojo anuliuoti visus Vartotojo turimus NAOS pinigus, NAOS Stars, NAOS Ženkliuką. Kiekvienas atvejis bus vertinamas individualiai ir taikomos atitinkamos sankcijos..
6.2. Už Taisyklių pažeidimą Bendrovė pasilieka teisę vienašališkai, neįspėjusi konkretaus Vartotojo blokuoti, panaikinti jo Paskyrą.
6.3. Vartotojas patvirtina, kad sutinka, jog Vartotojo viešinama Lojalumo programos tinklapyje informacija gali būti tikrinama Administratoriaus, siekiant nustatyti nepageidaują turinį, o tokį turinį aptikus Administratorius (Bendrovė) pasilieka teisę savo nuožiūra ir nepranešęs Vartotojui visiškai ar iš dalies panaikinti turinį, pažeidžiantį šias Taisykles, teisės aktus ar imtis kitų Taisyklėse numatytų priemonių Vartotojo atžvilgiu. Administratoriai nesiekia blokuoti Vartotojų tyčia, visi blokavimai vykdomi, jei Vartotojai nekreipia dėmesio į žinutes, kartoja ar tęsia pažeidimus, neieško problemos sprendimų. Jei Vartotojui kyla klausimų dėl Taisyklių, Vartotojas gali parašyti Bendrovei el.paštu lojalumas@lt.naos.com ir asmeniškai išsiaiškinti jam kilusius klausimus. Jei Vartotojas pripažįsta savo pažeidimą ir bendradarbiauja su Administratoriumi, atsižvelgiant į pažeidimo pobūdį, Vartotojas gali būti atblokuotas ir aktyvuota jo Paskyra (tačiau Bendrovė neprivalo to daryti).
7. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
7.1. Registruoto vartotojo Asmens duomenys yra tvarkomi, saugomi ir naudojami vadovaujantis BDAR, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Bendrovės patvirtintomis asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis ir šiomis Taisyklėmis. Vartotojo Asmens duomenų valdytojas yra Bendrovė.
7.2 Vartotojas, užpildydamas ir pateikdamas Bendrovei Registracijos formą, paskutiniame žingsnyje turi galimybę aktyviai pažymėti „Užsiprenumeruoti naujienlaiškį“ ir tokiu būdu sutikti, kad jo Asmens duomenys būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Vartotojas, užpildydamas ir pateikdamas Bendrovei Registracijos formą, patvirtina, kad yra susipažinęs su jo Asmens duomenų tvarkymu Lojalumo programos administravimo ir jos vykdymo tikslu. Asmens, nesutinkančio su jo Asmens duomenų tvarkymu Taisyklėse nurodytais tikslais, tvarka ir apimtimi (išskyrus rinkodara), registracija Lojalumo programos tinklapyje negalima. Nesutikdamas su Asmens duomenų tvarkymu Lojalumo programos administravimo tikslu, Vartotojas patvirtina, kad nepildys ir neteiks Registravimosi formos Bendrovei, nedalyvaus Lojalumo programoje ir nesinaudos Lojalumo programos tinklapiu. Bendrovė renka Vartotojo asmens duomenis tik iš paties Vartotojo.
7.3. Vartotojų Asmens duomenys tiesioginės rinkodaros tikslu tvarkomi tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka gavus Vartotojo sutikimą dėl Asmens duomenų tvarkymo.
7.4. Vartotojas Taisyklių 7.2 punkte nurodytu būdu sutikdamas, kad jo Asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu, sutinka, jog Bendrovė, šių duomenų pagrindu suformuluotų ir siųstų Vartotojui nurodytu el. paštu specialius pasiūlymus, reklaminę ir kitą informaciją, susijusią su Bendrovės veikla ir platinamomis prekėmis arba užklausimus teiraujantis apie Vartotojo nuomonę Bendrovės produktų atžvilgiu. Vartotojas patvirtina, kad jam yra žinoma, kad jis gali nesutikti su jo Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslu ar bet kada atsisakyti, kad jo Asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu. Tiesioginės rinkodaros tikslu tvarkoma tik tiek Asmens duomenų, kurie leidžia suformuoti specialius pasiūlymus, skirtus tik Vartotojui arba tam tikrai Vartotojų grupei, identifikuoti Vartotoją ir pateikti jam tiesioginės rinkodaros pranešimus – tai Vartotojo vardas ir pavardė, el. pašto adresas, odos tipas, Lojalumo programos tinklapyje registruotų prekių istorija. Nesutikdamas su naujienlaiškio siuntimu ir (ar) Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslu, Vartotojas nežymės langelio „Užsiprenumeruoti naujienlaiškį“ Registravimosi formoje ir (ar) pateiks Bendrovei pranešimą apie tiesioginės rinkodaros sutikimo atšaukimą Taisyklių 7.14 p. numatyta tvarka.
7.5. Vartotojas gali sutikti, kad jo Asmens duomenys būtų tvarkomi sveikinimų gimimo dienos proga tikslu, atitinkamai pažymėdamas registracijos metu. Vartotojas sutinka, kad UAB „NAOS Baltic“ tvarkytų vardą, pavardę, gimimo datą, elektroninio pašto adresą bei gimtadienio proga suteikiamų NAOS pinigų kaip dovaną.
7.6. Vartotojo patvirtinimas, kad jis yra informuotas, kad jo Asmens duomenys bus tvarkomi Lojalumo programos vykdymo ir administravimo tikslu, reiškia, kad jis savo Asmens duomenis Registracijos formoje (t.y. Vartotojo vardas ir pavardė, el. pašto adresas, slaptažodis, gimimo diena, lytis, veido odos tipas, kūno odos tipas) pateikia laisva valia, žinodamas, kaip jie bus tvarkomi, sutinka, kad jo Asmens duomenys Lojalumo programos tinklapyje (įskaitant savanoriškai registruotų prekių istorija) būtų tvarkomi Bendrovės siekiant užtikrinti Vartotojo dalyvavimą Lojalumo programoje ir naudotis Lojalumo programos tinklapiu (Lojalumo programos vykdymo ir administravimo tikslu).
7.7. Vartotojas gali duoti sutikimą dalyvauti NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje dėl užduočių vykdymo pradėdamas vykdyti užduotis, nurodytas Užduočių sąraše (t.y. tokiu atveju sutikimas duodamas konkliudentiniais veiksmais). Vartotojui vykdant užduotis bus tvarkomi šie Vartotojo Asmens duomenys: Vartotojo vardas NAOS klube, Vartotojo atlikta užduotis ir už ją priskirtas NAOS pinigų ir NAOS Stars kiekis, laimėta dovana, Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių. Nesutikdamas, kad Vartotojo asmens duomenys būtų tvarkomi užduočių vykdymo tikslu NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje, Vartotojas tokių užduočių nevykdys. Jei savo konkliudentiniais veiksmais duotą sutikimą norės atšaukti, Vartotojas bet kada galės tai padaryti pateikdamas Bendrovei pranešimą apie šio sutikimo atšaukimą Taisyklių 7.14 p. numatyta tvarka.
7.8. Vartotojas, norėdamas, kad prie jo vartotojo vardo NAOS klube būtų pridėtas NAOS Ženkliukas už Pasiekimus NAOS užduočių ir pasiekimų sistemoje prisijungęs prie savo paskyros NAOS klube, turi duoti sutikimą (pažymėdamas varnele) dėl jo Asmens duomenų naudojimo šiuo tikslu. Šiuo tikslu bus tvarkomi toliau nurodyti Vartotojo Asmens duomenys: Vartotojo vardas NAOS klube, Vartotojo atlikta užduotis ir už ją priskirtas NAOS pinigų ir NAOS Stars kiekis, laimėta dovana, Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių. Nesutikdamas su NAOS Ženkliuko priskyrimu, Vartotojas nežymės varnelės dėl sutikimo davimo šiuo tikslu ir (ar) pateiks Bendrovei pranešimą apie šio sutikimo atšaukimą Taisyklių 7.14 p. numatyta tvarka.
7.9. Norėdamas, kad Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių būtų viešinama likusiems NAOS klubo Vartotojams, Vartotojas prisijungęs prie savo paskyros NAOS klube, turi duoti sutikimą (pažymėdamas varnele) dėl jo Asmens duomenų naudojimo šiuo tikslu. Šiuo tikslu bus tvarkomi (skelbiami kitiems NAOS klubo vartotojams) toliau nurodyti Vartotojo Asmens duomenys: Vartotojo vardas NAOS klube, Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių. Nesutikdamas, kad Vartotojo užimama vieta tarp kitų NAOS užduočių ir pasiekimų sistemos dalyvių būtų viešinama likusiems NAOS klubo Vartotojams, Vartotojas nežymės varnelės dėl sutikimo davimo šiuo tikslu ir (ar) pateiks Bendrovei pranešimą apie šio sutikimo atšaukimą Taisyklių 7.14 p.
7.10. Norėdamas, kad Vartotojo laimėta dovana būtų viešai paskelbta likusiems NAOS klubo Vartotojams, Vartotojas prisijungęs prie savo paskyros NAOS klube, turi duoti sutikimą (pažymėdamas varnele) dėl jo Asmens duomenų naudojimo šiuo tikslu. Šiuo tikslu bus tvarkomi (skelbiami kitiems NAOS klubo vartotojams) toliau nurodyti Vartotojo Asmens duomenys: Vartotojo vardas NAOS klube, Vartotojo laimėta dovana. Nesutikdamas, kad Vartotojo laimėta dovana būtų viešinama likusiems NAOS klubo Vartotojams, Vartotojas nežymės varnelės dėl sutikimo davimo šiuo tikslu ir (ar) pateiks Bendrovei pranešimą apie šio sutikimo atšaukimą Taisyklių 7.14 p.
7.11. Vartotojo Asmens duomenys tvarkomi Vartotojo naudojimosi Lojalumo programa ir tinklapiu metu bei ne ilgiau kaip dvejus metus nuo paskutinio Vartotojo jungimosi prie Paskyros. Suėjus šiam terminui, Vartotojo Asmens duomenys yra naikinami automatiškai apie tai Vartotojo iš anksto neinformavus.
7.12. Vartotojo pateiktus Asmens duomenis tvarkys tik Bendrovė ir jos pasitelkti asmens duomenų tvarkytojai. Bendrovė neatskleis Vartotojų Asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, bus įpareigota tai padaryti.
7.13. Vartotojas bet kada turi teisę teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti su Bendrovės tvarkomais jo Asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti juos ištaisyti, sunaikinti arba sustabdyti jų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų reikalavimų, įgyvendinti teisę „būti pamirštam“, jeigu Asmens duomenys tvarkomi automatizuotomis priemonėmis, prašyti, kad Asmens duomenys būtų „perkelti“, jeigu tai yra techniškai įmanoma, nesutikti, kad būtų taikomas tik automatizuotas duomenų tvarkymas, prašant, kad būtų peržiūrėti automatiniai sprendimai ir svarbių duomenų vertinimas. Nurodytomis teisėmis Vartotojas gali pasinaudoti kreipdamasis į Bendrovę Taisyklių 7.14 punkte nurodytu elektroniniu paštu.
7.14. Vartotojas turi teisę bet kada užduoti klausimą, susijusį su jo Asmens duomenų tvarkymu, ar pateikti prašymą Bendrovei, kad jo Asmens duomenys nebebūtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros ar sveikinimų gimimo dienos proga tikslais ar atšaukti jo Bendrovei duotus sutikimus dėl Asmens duomenų tvarkymo kitais tikslais, kreipdamasis į Bendrovę elektroniniu pašto adresu dap@lt.naos.com.
7.15. Vartotojas supranta, kad Bendrovė jo Asmens duomenis gauna tik tiesiogiai iš jo paties. Tretieji asmenys Bendrovei Vartotojo Asmens duomenų neteikia. Vartotojo Asmens duomenis Bendrovė taip pat gali tvarkyti siekdama apsaugoti, apginti savo teises ir teisėtus interesus, pati gindamasi nuo ieškinių ir skundų, Bendrovės vidaus administravimo, statistiniais tikslais.
7.16. Bendrovė visus Asmens duomenis tvarko laikydamasi konfidencialumo principo, taiko tinkamas technines ir administracines priemones tam, kad Asmens duomenys būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
7.17. Vartotojas turi teisę dėl Asmens duomenų tvarkymo pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (adresu L. Sapiegos g. 17, Vilnius, el. pašto adresas ada@ada.lt, interneto svetainė https://vdai.lrv.lt/) ar kompetentingam teismui, skųsti Bendrovės veiksmus ar neveikimą pats arba per tinkamai įgaliotą atstovą ar ne pelno įstaigą, organizaciją ar asociaciją, atitinkančią teisės aktuose nustatytus reikalavimus.
7.18. Jei Bendrovei pažeidus Vartotojo, kaip duomenų subjekto teises, Vartotojas patyrė materialinę ar nematerialinę žalą, Vartotojas turi teisę į žalos atlyginimą.
7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
8.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Šių Taisyklių pagrindu atsirandantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
8.2. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su jomis bei Taisyklių pažeidimu ar galiojimu, sprendžiamas derybomis, nepavykus susitarti, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisme vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais įstatymais.
8.3. Atsiradus žalai ar pažeidus Taisyklių nuostatas, kaltas asmuo atlygina nukentėjusiam asmeniui tik tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais, išskyrus, jei teisės aktuose būtų imperatyviai nurodyta, kad kaltasis asmuo privalo atlyginti visus nuostolius.
8.4. Visas Lojalumo programos tinklapyje esantis, ir ateityje sukurtas, turinys, intelektinės nuosavybės objektai bei teisės į juos maksimalia Lietuvos Respublikos teisės leidžiama apimtimi priklauso Bendrovei ir be Bendrovės išankstinio rašytinio sutikimo negali būti naudojamas bet kokiu būdu ir tvarka.
8.5. Vartotojas, naudodamasis Lojalumo programos tinklapiu ir (ar) jame publikuodamas bet kokį turinį, patvirtina, kad laikysis Lietuvos Respublikos įstatymų, įskaitant reguliuojančių reklaminę informaciją, visuomenės informavimą; pateikdamas ar naudodamas turinį Lojalumo programos tinklapyje, nepažeidžia jokių trečiųjų asmenų teisių, įskaitant, bet neapsiribojant intelektinės nuosavybės teisių, teisės į privatumą, teisių į konfidencialią informaciją, teisės į atvaizdą, teisės į garbę ir orumą bei dalykinę reputaciją; jis pats, o ne Administratorius ar Bendrovė, yra atsakingas už visą informaciją, pateikiamą ar paviešinamą Lojalumo programos tinklapyje; nei Administratorius, nei Bendrovė neatsako už Vartotojo ar trečiųjų asmenų nuostolius dėl naudojimosi Lojalumo programos tinklapiu ir (ar) Lojalumo programa.
8.6. Sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, Vartotojas neatlygintinai, neterminuotai, maksimalia Lietuvos Respublikos teisės leidžiama apimtimi perleidžia visas intelektinės nuosavybės teises į Lojalumo programos tinklapyje Vartotojo publikuojamą turinį Bendrovei.
8.7. Vartotojas pripažįsta, kad yra pilnametis asmuo arba gavo savo tėvų, globėjų arba rūpintojų leidimą naudotis Lojalumo programos tinklapiu.
8.8. Vartotojas patvirtina, kad supranta, kad Lojalumo programos tinklapyje pateikiama informacija yra bendro informacinio pobūdžio, todėl negali būti laikoma gydytojo ar vaistininko konsultacija, įskaitant ir Eksperto konsultacijas. Bendrovė nesuteikia jokių garantijų (akivaizdžių ar numanomų) dėl to, kad Lojalumo programos tinklapyje esantys teiginiai, duomenys bet kokia kita informacija yra visapusiška, tiksli, teisinga ar naujausia. Vartotojas supranta ir sutinka su tuo, jog jis pats, o ne Administratorius ar Bendrovė, prisiima atsakomybę dėl žalos, kuri gali kilti jam dėl minėtos informacijos, įskaitant ir Eksperto konsultacijos, panaudojimo.
8.9. Bendrovė negarantuoja, kad Lojalumo programos tinklapis ar jame pateikiamas turinys bus pasiekiamas nepertraukiamai. Bendrovė turi neribotą teisę savo nuožiūra be jokių išankstinių pranešimų bet kuriuo metu keisti Lojalumo programos tinklapį ar bet kurią jo dalį.
8.10. Jei Vartotojas yra nepatenkintas Lojalumo programos tinklapiui, įskaitant turinį ar bet kurią jo dalį, privalo Lojalumo programos tinklapiu toliau nesinaudoti ir tai yra vienintelė priemonė, kuria tokiu atveju Vartotojas turi teisę naudotis.
 
Paskutinį kartą atnaujinta 2024-01-08
  • - Taisyklių redakciją galiojusią iki 2024-01-04 galite rasti ČIA.
  • - Taisyklių redakciją galiojusią iki 2023-07-31 galite rasti ČIA.